Vorige stapVolgende stap

Software
betrouwbaar
aanbieden

4a

Voor een gelanceerd software­product is het essen­tieel een continue, veilige en juiste werking te waar­borgen—dit gebeurt niet vanzelf. Daarom stemmen we samen af welk service- en onderhouds­niveau het beste past bij het product.

We zijn beschikbaar voor het leveren van onder­steuning aan de opdrachtgever en het oplossen van acute problemen. Daarnaast houden we de applicatie-infrastructuur up-to-date. Deze afspraken leggen we vast in een service­overeenkomst.

Voor bedrijfs­kritische software­producten bieden we een SLA aan, met gegarandeerde uptime en gegevens­integriteit. We verzorgen continue monitoring, en grijpen proactief in bij problemen.

  • Doorlopend onderhoud
  • Proactief ingrijpen
  • Continu monitoren
  • Uptime gegarandeerd

Onze
infra­structurele
expertise

Het betrouwbaar aanbieden van software­producten hangt samen met de infra­structuur­technieken waarvoor we kiezen.

Met onze brede ervaring in het realiseren van verschillende software­producten, gebruiken we de juiste infra­structuur­techniek voor jouw software­product. Zo kijken we naar de specifieke use-case en maken een wel­overwogen keuze tussen server­less, cloud native, platform-as-a-service of klassieke virtualisatie.

Secundaire infrastructuur componenten sluiten we juist aan. Denk hierbij aan diensten voor transactionele e-mail, het opslaan van bestanden of het afhandelen real time communicatie. Software­producten met een SLA houden we met de juiste monitoring tools constant in de gaten.

Amazon Web Services
Google Cloud Platform
Digital Ocean
Heroku
AWS Lambda
Firebase
Postmark
Solarwinds